torsdag 12 februari 2009

Uppdrag nr 85

Ge en person äldre än 50 år, ryggmassage.


Jag har träffat en utmanare - yes det stämmer! Någon som galet nog läst min blogg köpt boken och börjat utföra uppdrag som en galning. Han är dessutom väldigt bra på det vilket ger mig ångest för då måste jag också utföra uppdrag - jamena man kan ju inte vara sämre.

Hur som helst; jag, maja och hannah + min utmanare gick på Invito för att ja vad man nu gör på Invito en torsdag kväll. Mycket trevligt, lätt att hitta ryggmassage offer och ännu en utmaning att bocka för. Det var faktiskt trevligt, ett sällskap på fyra personer som hade ätit middag där. Alla de där vanliga artighetsfraserna utbyttes jag fick veta att hela denna utmaningsgrej startade i USA (gosh jag är inte förvånad) och att det handlar mycket om självsäkerhet. Hur som helst - Sweet!


Uppdraget genomfört: den 29 januri 2009
Hur svårt var uppdraget?
lite nervöst men ändå väldigt trevligt

1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen din blogg :) hade jag haft tid och ork skulle jag också tagit och köpt den, men den dagen kommer väl också.

    ps. ni skulle ha ringt så hade jag hakat på d.s

    SvaraRadera