söndag 27 mars 2011

Födelsedag

Den 26 mars, iof sig en dag innan min födelsedag men ändå den kvällen jag tänk fira. Jag vaknar 07.30 och mår illa.
Går på toa, somnar om. Upp nio och till jobbet, helt värdelös på jobbet och vid det här laget så har jag på nått sätt ändå uteslutit så det hamnar på matförgiftning.
Så jag jobbar till kvart över fyra med matförgiftning. Går hem och sover.
Väl vaken så är det lite bättre, laga mat, städa, och fixa sig i ordning (mha t såklart).

Ligger nu i sängen och har just borstat tänderna. Haft en fantastisk kväll med precis rätt folk på besök. Tack alla för att ni kom och gjorde min kväll bättre.
Har hittills i förskott fått en fantastisk fin kjol, presentkort på kicks och ett par egna urbanears :)
Fast nu är det ju inte längre förskott, wei. Grattis mig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar