lördag 9 april 2011

April?

Vår är det väl i alla fall, allt fler syns i skinnjackor och solen värmer dock tycks vi ha blivit fast med en blåst som gör att jag ibland tvivlar på min förmåga att sätta den ena foten framför den andra.
Annars är det hosttävling mellan mig och thom och jag försöker jobba mindre men det är svårt när andra är mer sjuk än jag och en får rycka in.

Kan förövrigt inte fatta att det redan är april, har haft ett fantastiskt födelsedagsfirande men både umeåresa och besök av syster. Vilket påminner mig om att jag nog får besök av syster på söndag.

Blogga på tunnelbanan är typ min nya grej, super praktiskt då jag ändå inte har något bättre för mig, förutom att umgås med mina urbanears förståss.

Börjat fundera mer och mer på tatuering igen men haj återkommer till den sen.

Nu slussen och dags att byta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar