torsdag 18 februari 2010

long time no sign

sitter i mitt kök och är rädd för min dammsugare. Det är en sån där vattendammsugare. Hur ska man kunna veta att de inte sprängs och det blir vatten överallt och man dör!
Åh andra sidan hittade jag en dammråtta stor som en sko idag i mitt vardagsrum där jag även sover, skulle iof lika gärna kunna dö av dammråtteöverfall.
Which way to go?

Jag ser nu i min kalender att det var typ en månad sen jag var hemma..det känns.
Dock så kommer ju nu alla hit istället vilket är fab! Åh andra sidan så är det fortfarande ett gäng panka jävlar som tycks ha frusit fast i Umeå. Fast jag ska iof inte säga något, som sagt snart fem veckor sen jag var hemma. Meen mars är en bättre månad, allt bra finns i mars.

Som vanligt när jag bloggar är det för att jag egentligen borde göra något annat. Hmf. Dags att ta tag i livet eller snarare ambitionen och produktiviteten. Bara göra.

2 kommentarer:

  1. Rädd för dammsugare, förkärlek till råttor och sen slöar du med bloggande istället för att jobba; du är fan en katt. Mmmjau, i dubbel bemärkelse, liksom. Me like.

    SvaraRadera
  2. vi pratade ju om flyktbeteenden, kan det vara ett sådant jag skådar?

    SvaraRadera