fredag 7 januari 2011

Göteborg och Svinalängor

Igår var en seg dag, efter att ha ätit en exmtremt bra hotellfrukost klockan åtta. Vilket innebar att efter frukosten så fanns det ju hela 3h kvar av skön hotellsäng som behövde utnyttjas till max.
Så två och en halv timmes sömn till och jag vaknar och känner mig bakis, frukost-bakis. Så det blev en seg dag.

Men påväg mot café Göteborg som visade sig vara Umeås mest service-minded fik fick jag och Paula gelehallon tills vi dog och alla dieter vi någonsin tänkt på var som bortblåsta.

Här är Paula; gelehallonsglad men nya fingervantar som moi har skapat.


Sen blev det halv tio bio (som är för övrigt en mysko tid att visa bio på, vem har möjlighet att vara uppe till tolv en vanlig vardag?)
Jag och fröken Lisa såg Svinalängorna och eftersom jag inte har någon bild från filmen eller boken så kommer några på Lisa istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar