söndag 4 januari 2009

Uppdrag nr 3

Gå till närmaste fik.
Spill kaffe på någon som sitter ensam.
Bjud på fika.
Kändes helt okej när jag gick ner på stan. Jag hade förberett mig mentalt och var fast besluten om att genomföra uppdraget. Jag gick först förbi schmäck mycket folk på fiket, helt fullsatt faktiskt och inte en enda ensam själ. Avverkade några ärenden på stan och passade på att även kolla in starz och direct inte en enda ensam människa. Vad är det med denna stad?!
När jag klockan fyra började röra mina frusna ben hemåt (-12 helt sanslöst kallt) uppbådade jag mod gick in på schmäck. Helt förgäves! Den finns alltså inte en enda person som går och fikar själv på en lördag eftermiddag.
Uppdraget misslyckat och du där ute som tror du kan genomföra det!
Då är du utmanad!
Uppdraget genomfört: Nej 3 januari 2008
Hur svårt var uppdraget?
omöjligt

1 kommentar:

  1. Hahaha, funderade på den, men vet inte om jag vågar XD fast iofs.. jag har ju bytt banan i pressbyrån ._.

    SvaraRadera