tisdag 27 januari 2009

Uppdrag nr 4

Klipp dig i en frisyr du aldrig haft.
Alla som sett mig på senaste tiden har märkt att jag efter sommaren drastiskt bytte från spikrakt till pentat mormorskrull. Definitivt en frisyr jag aldrig haft förut men det är ju fusk för det hände ju innan jag fick boken. Så när det gått alldelles för många månader inser du att håret växer och lockarna var inte riktigt var de en gång var. Pank och bitter så klippte tillslut den "blivande" frisören Andreas mig (med viss förfining av Maja efteråt). Så helt ny frisyr blev det, inte överdrivet drastiskt men i alla fall något nytt.
Mer klippning blir det på fredag då det fortfarande finns kvar mycket slitna toppar och plattång är det enda som får mig att se normal ut.
Uppdraget genomfört: den 23 januri 2009
Hur svårt var uppdraget?
påföljande drinkkväll och allt var party.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar