tisdag 9 mars 2010

Kaffekask och arbetsmyra

Jag har insett att det är på två ställen som mitt kaffedrickande stiger drastiskt.
Det ena är geografigränd - inte speciellt konstigt med tanke på att hela lägenheten är fylld av kaffenarkomaner. Och det andra är på jobbat, sjukligt äckligt kaffe men ibland behöver man den där extra kicken. Vad det leder till är oregelbundet drickande och ja mena hur nyttigt kan det vara, ska det inte vara bättre med jämn och utspridd mängd? Kanske inte..

6 dagar i Umeå, och jag kan inte hjälpa att jag romantiserar staden. Så fin, så trygg, så älskvärd. Och på tal om romantisera så har jag blivit romantisk, mkt konstig företeelse vet inte riktigt vars jag grävt upp den sidan måste ha typ köpt den på tradera i sömnen, kanske därför jag bara har 11 kronor kvar på kontot.

Nu är det tillbaka på kontoret iaf och efter en halvfartsvecka hemma i umeå så blir det nu helfartsvecka och lite till hemma i sthlm fram till helgen iaf :)
Har insett att jobba arslet av sig de veckor man har en fantastisk helg att se fram emot är ett rätt vinnande koncept. Så denna vecka blir det definitivt jobb för hela slanten dvs 11 kronor..hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar