lördag 20 mars 2010

Umeå, sol, snö och sällskap

Efter att blivit en timme sen med flyget, tydligen har sas också svårigheter med att hålla utsatt tid.
Till sällskapets förtret somnade jag då två sekunder efter glass och glee. Upp i morgonsolen och vidare till universitetet. Inte för att plugga men för att gå på distriktsstämma där jag överraskande fick improvisera fram ett årsmöte som mötesordförande. Varje dag är nya förvåningar.
Nu sitter jag på mariehem med en långduschande majsan som verkar försöka göra allt för att ta slut på vattnet. Lyckas vet jag inte om hon gör men jag blir inte direkt renare för det.
Nästa temafest är satt: "klä dig som du gjorde när du var 14"
- Hannah bara börja leta fram de där vita savannbyxorna nu..
Personligen får jag lov att ska fram ett par märkesjeans nånstanns och en t-shirt, roligare än så var det nog inte.

Duschen tystnade..tjosan ett steg närmare mot en fabulös brudkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar