torsdag 8 april 2010

10 grader

Jag läste nyss ett mail om 2 grader kampanjen som Vi Unga varit aktiv inom. Och det slog mig just, vad hände egentligen med cop15 är det någon som hört något?
Var det nått land som tog något beslut? Vad det något konkret som hände?

Tillbaka på kontoret efter ett underbart påskfirande. Fick drygt två dagar i tärnaby med skidåkning, skotertur och bastu - påskfirande kompakt. Men det innehöll precis allt det där som ett fjällen besök ska innehåll. Mellan 0-2 grader varje dag där snön blir lagom mjuk för skön åkning men inte för mjuk för att det ska bli smörigt. Precis lagomt många grader för att man ska kunna sitta stil efter skotertur i snön utan att frysa eller svettas då man kör.

Jag lyckades precis missa snön som kom i sthlm och landade i ett soligt sthlm, idag är det 10 grader och sol. När jag gick till tunnelbanan i morse sopade de vägarna och i helgen kommer min longboard.

1 kommentar:

  1. Långbrädan, mitt nya smeknamn? Nej, uschamig..redigera Thom. Redigera..

    SvaraRadera