torsdag 15 april 2010

Igår-Idag-?

Igår klev jag upp klockan nio för att börja möte inne i stan klockan 10.00
Klockan 22.00 igår la jag på efter att ha avslutat mitt tredje och sista möte för dagen. I tolv timmar hade jag enbart möte till och med på tunnelbanan.

Trevligt var Patrik på besök och jag blev bjuden på öl och pizza, mkt nice.
Somnade strax efter elva och sov som en klubbad säl, vaknade klockan åtta och var relativt pigg. Kaffet var kokat och Patrik vaken.

Jag som insåg i dagsljus att min lägenhet såg ut som ett bombnedalsg ställde mig att diska för att sedan rengöra alla teburkar då de står och blir flottiga bredvid spisen. Torkade av köksbänken, spisen, utsida av skåp och ugn.
...sen tog det stop.
Sparar dammsugning och mattdammning till senare. Fastnade framför jobbmailen istället :P

Blir en lugn förmiddag med möte inte för än två.

?-imorn ja vi får se kanske utgång för att fira cajsa men sen ska jag iaf ut till enskede för att gå på rädda barnens ungdomsförbunds stämma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar