onsdag 17 mars 2010

Tid?

Nu är klockan 10.00
för 500 kronor kan man få ligga på någons axel i cirka en timme extra.
för 540 kronor hamnade mitt konto helt plötsligt på 300 kronor och min skrala tillvaro känns lite ljusare och då jag nu sitter och väntar ut tiden med att blogga och skriva in ytterligare lite mer grejer i min kalender så ska jag strax åka iväg på en kurs och lära mig lite mer om personligt ledarskap samt få gratis mat i två dagar, cashing! 25 närmar sig med stormsteg.

Jag önskar att mitt kreditkort hadde en kontoupplysnigsfukntion men jag har inte riktigt fattat sj ännu. Vilket kanske är bra för att hade jag nog skrikit rakt ut i en alldeles för ljus ton och klubbat mig själv i huvet. Ajabaja. Tur att jag också kan vara snål :)

Om nio dagar vet jag lite mer om mitt liv iaf den delen som upptar min kalender. Förslag? Har lite analys problem här..nio dagar kan bli 493 dagar eller bara 128 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar