torsdag 16 december 2010

dagens snökaos

Sitter i fiket på kansliet och försöker jobba lite, men jag har mest bokat resa till linköping, facebookat och läst mail. ..och nu bloggar jag?

Men det tar sig snart, har praktiskt taget nästan just kommit in för jag har vart på arbetsintervju, lyckliga jag.
Lite mindre än en timmes intervju och det kändes rätt bra, får veta nästa vecka och om jag har tur börjar jag jobba efter jul :)
Men de hade lagt ut annonsen på arbetsförmedlingen och jag blev ändå utplockad. Iof har jag precis rätt arbetslivserfarenheter för jobbet, nu hoppas jag bara att de tyckte jag var trevlig och inte allt för otydlig eller för tydlig.

Förövrigt: snöoväder i sthlm

1 kommentar:

  1. Vad för jobb? Åh vad spännande! Jag skulle lätt anställa dig :) Kram/Lisa

    SvaraRadera