tisdag 14 december 2010

En lägenhet full

En lägenhet full av fantastiska människor, det var min ikväll.
Har just sagt hej då till Vi Unga kansli och Rosa. Vi har ätit julbord och delat ut klappar och presenter.
Visste inte för än idag vad som verkligen fattades och det gör mig lite vemodig men det har varit för lite liv i min lägenhet.
Har så länge varit så van vid att få bjuda hem människor, få fixa mat, få sitta och lugnt vila och prata.
Det var fint ikväll att se min soffa full av avslappnade människor.

Men nu har jag tre månader till på mig att rätta till det jag hitills gjort fel..

Fick berätta vem alla bilderna var...så nära men ändå så långt bort

1 kommentar:

  1. Det är något som är så fint med dig. Minns Svea och hur det ofta var folk hemma hos oss. Jag älskade det. Kram/Lisa

    SvaraRadera