söndag 19 september 2010

fredag..lördag..söndag

Jag förstår inte hur tiden kan gå så förbannat fort!
En fredag på jobbet men avslutande eftermiddag på söder med T. Hittade en fantastisk sjuktligt grön jacka på emmaus..nu ska jag bara inviga symaskinen i lägenheten så kommer jag ha en fin höst.
En social helg med spelkväll hos m där Alias alltid gör succe. Exempelvis så kastar finnar ved på varandra när det är varmt och fågel+fjolla är likamed mes.

Jag hade en lugn kväll i hammarby höjden på lördag och efter att sett cocktail fortsatte slötittandet på tv en stund till jag vaknade sjukt pigg klockan elva på söndag och obenägen att slöa vidareö. Efter banana pancakes (ibland bara vet jag att jag hittat rätt respektive) och en helstädning av lägenheten i hammarby höjden så går det inte längre att förtränga att jag måste förbereda inför veckans göromål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar