måndag 30 april 2012

Fantastiska långhelg

Sitter här måndag och är inne på min tredje dag av ledighet, ja jag har kompat ut de fyra h jag skulle jobbat idag. Mkt nice. a I lördags hadevi bokat in det jag gav Thom i födelsedagspresent, en natt på hotell och spa. Det var otroligt härlig, vi bastade och simmade och åt massa god frukt, sen hade vi bokat in fot,rygg och ansiktsbehandling i samma behandling. Var faktiskt riktigt bra och avslappnande. Efteråt känner jag att bara ryggmassage är överskattat, ska mangå på behandling är det lika bra att göra det ordentligt. Vaxade benen för första gången i fredags också. Har varit duktig och sparat flera månader :P Finns en superbra skola i Sthlm med elevpriser (Gilda skolan) som jag gick till. Tjugo minuter senare så var det klart. Riktig smärta lite på ett brännande sätt men tänkt så fina benen blev sen och rodnaden hade lagt sig dagen efter :) Funderar nu på om man ska boka in en tid igen innan sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar