onsdag 14 oktober 2009

Bland jobb och annat

Sitter i köket och har just hittat min gamla kärlek "kings of convenience". Har varit ensam hemma i en och en halv vecka nu och liksom på nått undeligt sätt (måste vara åldern) så känns det mysigt att mamma och pappa ska komma hem igen. Blir liksom lätt ensamt och ändå så ska jag utsätta mig för att sätta mig själv i en etta på karlaplan i sthlm. Ah underbart skönt ska det bli, egen lägenhet i tre månader som bara är min eller nja egentligen inte.

Jag har nu duktigt nog lyckats knyta alla lösa trådar, slängt allt i en påse och slängt iväg, jobbar som fan för att hålla det så också. inte alltid lätt om man är jag. Jag har börjat städa ut min garderob för att minska på klädmängden och köpt nya kläder? det går liksom kanske inte ihop menmen.

Jag måste dock snart börja fundera på hur jag ska lösa min största svaghet - att höra av sig. Oh gud jag är så fruktansvärt dålig på att höra av mig. Får man skylla på att det är ärftligt? Eller kan man liksom gå en kurs? Studicirkel kanske?

1 kommentar:

  1. jag skulle också behöva rensa min garderob, mycket jag inte använder, men nu får allt plats, skulle dock behöva uppdatera den men har ej råd. Så släng inget som du inte vill ha, fråga mig isf ;) I like your style

    SvaraRadera