torsdag 15 oktober 2009

Rost är vackert


Tack för ikväll.


Jag började kvällen med att plocka upp den som var lagrat, inte lagrat som en möglig brödskiva utan mer som en god ost. Precis sådär som förut och lika bra.

Fantastiskt bra vardagskväll.

Sen får jag ett samtal och på tal om lagrat så skulle detta då kanske vara som ett gammalt vin.

Lika bra som olagrat som lagrat om inte lite bättre.


Ikväll har jag fått laga mat åt min Frida och därefter färgat hår. Jag har fått lyssna på när erik svurit över proppskåp (alltid lika roligt åt någon annans förtret) och fått äta god kladdkaka.

Jag har hunnit ta en öl på olles, fått fira en liten del av kär kollegas födelsedag och träffat gammal kärlek med vänner. Är det så men var det trevligare förr?

Evig, gammal första kärlek. Det är tur att jag har mina pk uttryck så du slipper bryta näsbenet på mig och det är trevligt att gammal kärlek kan ta fram "pojken" hos nu "vuxna" män.


1 kommentar: