lördag 24 oktober 2009

Dörrar

Att flytta eller inte flytta?

Senaster veckorna i lägenheten så har vi inte haft några dörrar. Trevligt nog så passade mina föräldrar på att resa bort i samma veva. Det kan tilläggas att jag inte direkt bjöd hem okända människor då heller:
- ehm jag tänkte gå på toa var ligger den?
- i hallen..
- ehm var är dörren?!
- jaha, nej vi har ingen
Nu har vi fått dörrar, vita fina och nylackade. Dock så kan man ju glömma sådant som handtag. Helt meningslöst med dörrar utan handtag, de går ju inte att stänga! När min "upptagen-med-hundra-andra-grejer-pappa" fixade fram några handtag så har jag spenderar allt fler stunder med att stirra på en vit dörr ha ett metallvred i handen och en fyrkantig metallkolv på andra sidan. Två dagar senare (idag) har vi äntligen fått både lås och fastskruvat handtag på toaletten.

Välkommen på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar