torsdag 22 oktober 2009

Idag

Nu när jag jobbat med mitt "nya" "jobb" i tre månader så börjar fler och fler av mina nära fråga:
- "va fan gör du egentligen?"

Ledtråd 1:
http://www.viunga.se/bloggar/vi-ungas-ordforandeblogg-1


Men som vanligt med mitt liv numera så är jag rätt mkt i sthlm. Sitter just nu på nordic Sea Hotel, vasaplan 4. Det är underbart, kan inte bli bättre. Jag kliver upp kl. 07.00 för att äta frukost med med kära syster...går Tillbaka till hotellrummet och lägger mig och sover igen!
Jag är helt i extas, fatta! sova-gott-sängar blandat med asnice frukost och bara brabrabra.

Hur som helst så har jag vart i sthlm sen i måndags, hade lunchträff med sveriges ungdomsråd. Fick lite kontorstid sen hade jag möte med två ur styrelsen för att planera dagordning till nästa möte. tisdag hade jag bara kontorstid. onsdag arbetsmöte med Katarina (vi ungas förbundssekreterare). Torsdag ringa massa samtal till viktiga personer i vi unga (och shoppa liite).


Ledtråd 2:
http://viunga.se/kontakt/forbundskansliet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar