onsdag 9 december 2009

Från fisk till fisk

Kom tillbaka till sthlm igår för möte idag. Har fått spenderat helgen i umeå med både utgång, julmarknad, bio och bra sällskap. Man skulle även kunna säga att jag tog helgen ledigt, det innebär oftast att jag kommer tillbaka med en hel del mycket att göra. Denna gång har jag (just nu faktiskt) 66 stycken mail att titta på och vissa svara på. Det kan tilläggas att detta då är min jobbmail och kanske 5% är skräp...

Trevligast idag var att jag oväntat fick samtal av pappa som var i stan, blev bjuden på mat och hade en väldigt trevlig middag. Fick slippa tonfisk på burk en dag till och åt istället grillad lax.

Nej dags att koka te, tagga igång och ta itu med de där mailen så jag har en bra start på dagen imorn istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar