fredag 18 december 2009

så..så. Åh.

Detta kan ha varit den sunkigaste dagen ever. Om det inte var för att jag inte has PMS så skulle jag nästan sagt att det var som en väldigt dålig PMS-dag. Jag gick hem tidigare än tänk, hoppade på röd13, gick in i min klädkammare, slänger av mig allt, hoppar in i pyis, tända ljus, koka te, hoppa ner i säng. Ah..den dagen jag slutar tycka synd om mig själv i min sorgliga melankoli så är det inte jag längre. Hur som, filmtime iaf. Kura längre in i sängen slå på en film och djupdyka in i den.

500 days of summer..
hmh, bra, mkt bra. när jag sa att True Romance var den ultimata kärleksfilmen eller det är det nog men denna film är liksom den ultimata inte kärleksfilmen. jag är mållös. lycklig, soundtracket finns redan på spotify, perfekt soundtrack..tagga ur, tagga till. jag ska ju ändå shoppa imorn..

"this is a story of boy meets girl, but you should know up front this is not a lovestory"
(500) Days of Summer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar