tisdag 29 december 2009

..och så kom dagarna efter

Dagarna efter jul, det var juldag med familjemys och mediamarkt shopping. Annandagen lämnar jag och mina föräldrar sydliga breddgrader och landar i ett snötäkt Umeå.
och det fortsätter..snön alltså. Nu är det totalvitt och pudersnö i massor! Obeskrivlig lycka!
Tillbaka till annandan och utgång. Sjukt kul, förfest hos Frida utgång på Olles, man kan säga att min lycka i bj snarare utfinner sig än infinner sig now a days.

Alltså snön! Lycka!

Jultapas hos familjen Karlsson väntades den 28:e och jäklar vad vi åt. Underbart trevlig och ett smittande initiativ jag är nu grymt sugen på att laga mat i miniformat och bjuda över massa folk. Vore sjukt kul, försökte plantera idéen till nyår men den föll rätt snart då ingen av oss är superkockar eller ville lägga tid på massproduktion av mat. Typiskt.

Förövrigt jobbar jag hårt för att stanna i min bubbla, iof är det inte så svårt. Trivs superbt och som maja skulle sagt "lever i fullständig självförnekelse". Får fixa resten sen men nu har jag lov från allt förutom snölycka och annan trivsel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar