måndag 30 november 2009

Besök

Elin på besök igen, mkt trevligt inser att ifall mina vänner fortsätter komma hit så ofta som Elin så behöver jag aldrig åka hem förutom för en dos av snö förstås som lyser med sin frånvaro och förmodligen kommer göra ända fram till maj då det är kört. hmf..sthlm, ja säger då det, har ingen aning om hur man levererar vinter. Vissa städer skolkade visst från den meteorolog lektionen.

Annars har jag det rätt trevligt, slippa sova själv, får snart träffa släkten och besöka skåne, just avslutat en fantastiskt inspirerande jobbhelg samt att matilda som försöker gifta bort mig till sin mäklare pga. bra pris på hennes lägenhetsköp (hon var nog arabisk man i sitt förra liv) men det är ett mindre moln på himlen.

jo jag lyckades hitta en gammal jullåt som jag älskade som barn, vet dock inte varför, elin tycker jag är konstig men den är fantastisk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar