tisdag 3 november 2009

Musiknörd och cancerbarn



Somnade vid fem nånting igår men definitivt värt det, nånstanns efter midnatt kom jag ihåg en gammal musiksida jag använde förut för att finna alla de där guldkornen som man bara hittar genom tips eller länk via länk via länk. Efter att ha gnuggat geniknölarna klickade det till, lastfm. Tre användare hade jag visst, oj. Men efter ha betat av den från 05, 07 och 09 så insåg jag vilken fantastisk liten pop-indienörd jag var förut. Vart tog den sidan vägen?! aja nu är den tillbaka. Tyvärr så kom jag också ihåg all annan rolig musik jag lyssnat på men den behövs inte dras upp.




Haft seriekväll med annelie, käkat poppe och tagit långpromenad ner till stan. Dagen började väl egentligen med lång sovmorgon, regnig promenad och fokuserat arbete samt kreativ matlagning. och som oftast när jag ändå bara ska vara hemma gäller det att vara så bekväm som möjligt även om det resulterar i att ens vänner tycker man ser sjuk ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar