onsdag 13 maj 2015

2015-05-12 New York

Sen kväll efter Comedy club och bio gjorde att vi tog sovmorgon igen...
Med planering och kartritande begav vi oss ut till SOHO. Vi besökte nog alla svenska butiker vi gick förbi: Fjällräven, Gudrun Sjöden, WESC...och några till andra ställen. Middag ute på en innegård och sen tillbaka till city.
Vi tog en lemonad i Bryant Park när solen gick ner och satt barfota i gräset.
Nu är vi tillbaka på rummet tar ett glas vin och bara varvar ner.

Imorgon är sista dagen i USA. Ska bli skönt att komma hem. Den här resan har totalt pajat min kropp.
Förutom att jag behöver detoxa bort socker och skräp nivåer och träna tillbaka min kropp dess forna form så har min höft gett upp, jag har x antal finnar och senast på listan..ont i benhinnorna fast på utsidan av benet. Wtf is that about? Udda nog har mina fötter hållit  ihop och energi nivå någorlunda på topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar