lördag 2 maj 2015

2015-05-01 San Francisco

Thom kom i måndags kväll till Ann Arbor. Vi möttes upp på Starbucks downtown AA, jag var jätte nervös innan och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Sen vandrade han in och allt var som vanligt. Fyra månader av distans var som om du aldrig existerat.

Istället för att hyra bil och åka norröver i Michigan så stannade vi i Ann Arbor. Vi besökte mitt campus, Nicholas Arboretum, åt massa god mat och drack lokalt producerad öl.
Var rätt skönt för mig att få varva ner efter skolslutet. Igår hade vi en liten fest i R & E's rum och i morse hade några lagat frukost till alla som va kvar i huset.
Kommer nog sakna AA och Henderson House när jag kommit hem och hunnit reflektera. Har verkligen varit ett fantastiskt äventyr.

Men nu till äventyr nummer två. Jag och Thom har just kommit fram till vårt rum i Haight Ashbury, via airbnb bor vi i ett lugnt bostadsområde i ett, troligtvis, sekelskifteshus. Det var soligt och varmt när vi landade, nu är det mulet och kallt. Något som jag tror kommer va typiskt SF väder när vi är här. Vi mår bra ska strax ut och käka.

Resplanen är:
San Francisco 1-6 maj
New Orleans 6-9 maj
New York 9-13 maj

Touch down in Stockholm
07.15 14e maj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar