onsdag 13 januari 2010

06.00 straffbart?

nu är det andra dagen jag klivit upp klockan 06.00, seriöst ingen levande människa ska behöva göra det och ändå måste jag (och anna igår).
Igår, heldag med att spela monopol tillsammans med medelålders kostymer för att analysera fram vilken teamroll man har detta då baserat på personlighet och ledarskapsstil. Dr Belbin var nog en smart en fast på 70-talet. Så framöver tänker jag sluta fatta beslut för jag är helt enkelt inte skapt för det, eller ja i alla fall i mitt privatliv kan liksom bli svårt på jobbet..heh..

Nu sitter jag hemma vid köksbordet på skogsbrynet i en av pappas flanellskjortor och över doserar kaffe i hopp om att snilleblixtar och überenergi ska komma till mig. Umeå bjuder på -6 grader och fantastiskt fint väder. Får knö på mig massa kläder och ta en promenad sen kanske, kanske dvs.
Annars är det fint att titta ut genom fönstret också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar