fredag 8 januari 2010

Timetravel

05.15 - okristligt tidigt
06.40 - det är svinkallt på planet
07.10 - flygfrukost
07.50 - 20kg är tungt
08.05 - 13 min kvar till arlande express går
(fenomenal insikt om att jag räknat fel och hade hela två timmar hemma och inte bara en, hann pack upp väska och sova lite)
10.40 - jag vaknar...
11.07 - sitter på sj-tåg mot gbg
16.00 - slask i gbg, är jag förvånad?
(trevligt möte med trevliga människor och kaspian som tycker det är lika roligt som jag att leka flygplan, min mentala ålder sjönk just till nio månader)
18.42 blir 18.52
21.50 blir 22.35
(life's a bitch hur vet jag? första dagen efter semester blöder jag näsblod, det gör jag bara när det är något allvarligt fel på mig. kanske måste sluta med kloningsförsöken)

1 kommentar:

  1. Welcome to reality, liksom. Livet är bra mycket jobbigare när man måste leva det på riktigt och januari har aldrig känts så jobbigt och fint på en och samma gång. Funny, the way it is.

    SvaraRadera