lördag 9 januari 2010

Lördag - sjukdag?

Jag har en sjukdom, jag är heelt övertygat och jag tror den är ärftlig för min far har den också vare sig han erkänner det eller inte.
Sjukdomen yttrar sig i lite olika faser beroende på vad/när/vem/vilken dag osv.
Hur som i morse var den värre än nånsin. Jag gjorde ingenting igår egentligen, åkte till Solna för att slappa och se film med David. Blev retad över att jag har ett övertydligt kroppsspråk när jag ser på film men fick retas tillbaka då han grät men inte jag...moahahah.
Justja sjukdomen: den bygger på lite olika pelare men grunden byggs på sömn och någon form av att komma ur denna dvala. Vilken frisk människa kan snooza i 1 ½h utan att vara särskilt medveten om det?

Förutom min snart diagnostiserade sjukdom så har jag även blivit snuvig och fått ont i halsen men det verkar ju resten av min umgängeskrets också dras med så jag antar det är en normalitet då?

Lördag=Jobbdag

2 kommentarer:

  1. snoozar tyvärr alldeles för ofta uppemot 45 - 60 minuter innan jag kommer till tillräckligt mycket medvetande för att inse att jag är sen till jobbet. Men 90 minuter tror jag inte att jag når upp till - ännu. Klarar jag mig som frisk om det är under 60 minuter?

    SvaraRadera
  2. mja det ligger på gränsen. beror på insjukningsperiod och konvalecens period. men jag kan lägga in det på dagordningen tills nästa gång vi ses :P

    SvaraRadera