fredag 29 januari 2010

Deeptalk

Matilda, glass och en soffa ja det är kanske allt som behövs?
Hur som solen sken i morse och mitt humör hade väl stigit i graderna lite. Nu snöar det stora flingor men det stör mig fortfarande att det inte är lika stor charm med snö här som där.

Sluta tänka så mkt, ja men hur vet man när man tänker för mkt respektive när man ignorerar viktiga signaler? Klurigt det där men det brukar ju visa sig tillslut.

Hur som tror min stora bitterhet ligger i att jag för en gång skull är så pank så att jag verkligen känner mig fattig. Min ekonomi hindrar mig. Mew. Det suger. Fast jag tänker definitivt försöka ignorera det..dvs. efter jag gjort en budget.

Efter tre månader inser jag att det jag saknar mest är alla puckon där hemma. Seriöst?
Man skulle ju kunna tro att jag insett det tidigare men det är liksom nu jag kommit på vilken betydelse och energi umgängeskretsen haft. Hmm..det är lustigt det där..men fab på alla sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar