tisdag 26 januari 2010

Back in businesstown

Jaha så var man tillbaka i sthlm igen, fyra dagar i umeå och bittrare än nånsin för att måsta åka hem.
Landade på arlanda och blev fokuserad, insåg att jag var skadad.

Klev in genom lägenheten, packade upp. Insåg att även om man landar åtta så innebär det att man inte är klar för än tio. Vilket innebar praktiskt taget att slänga sig i sängen direkt.

Hur som så måste jag försöka hålla kvar något slags fokus då det är betydligt mer att göra inför stundande styrelsemöten och diverse annat.

Flytt till exempel, jättekul att flytta och få packa ihop och få packa upp, komma till ett nytt ställa och få pröva på något nytt. Dock är det inte riktigt lika kul då jag måste flytta på måndag utan hjälp för alla jobbar, får besök, har ingen soffa och vet knappt om jag har köksredskap att tillgå..vi får se hur det går men jag börjar tappa tron på att det kommer gå bra.

Hade slips abstinens eller nått och för att ära budgetrevisionen som var det första jag skulle göra tillbaka i sthlm blev det skjorta och slips. Efter en heldag i slips beställde jag middag av min hemafru, fick vin, ost och kex samt chips. Hammarbyhöjden är ett fantsatiskt ställe och livet känns lite ljusare efter de besöken. Nån som hört talas om Tony Irving? Det är kvällens uppdrag.

2 kommentarer:

  1. Ok...
    Innehållsrik ;)

    SvaraRadera
  2. man ska inte blogga från en iphone, det tenderar att bara bli rubrik då..en dålig rubrik dessutom.

    SvaraRadera