tisdag 6 januari 2015

2015-01-05 23:05 Henderson House

Ahh, duscha är verkligen det bästa! Fräsch, ren, awesome!
Har lyckats sätta upp lite foton i mitt rum för att göra det lite mer personligt dock verkar inte riktigt tejpen fästa på väggen så vi får väl se om alla bilderna ligger på golvet imorgon.

Hittills har jag träffat kanske 6 andra som bor i huset. Efter bion idag så satt två av tjejerna i matsalen när jag kom in. Det är verkligen så härligt att komma hem och det är andra människor där som man kan prata med. Tjejerna här är verkligen supermysiga och så trevliga. Kommer bli en grym vistelse.
Hittills har också alla jag mött varit så hjälpsamma och sociala.

Åh just det, här kan ni se huset där jag bor och skicka mig brev/paket:
http://www.housing.umich.edu/undergrad/henderson-house

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar